Typ helg

För fjärde gången denna veckan steg jag upp tidigt för att sitta med studiegruppen. Imorgon slipper jag som tur är det för en i gruppen kan inte så vi ska träffas på tisdag istället. Vi har verkligen jobbat bra och betat av en hel del uppgifter så har bara två uppgifter kvar som ska redovisas i januari. Drömde till och med om gruppen inatt, då är det nästan lite illa. Men jag gillar verkligen vår grupp för vi jobbar på samtidigt som vi har roligt och snackar en massa. En är gravid så vi kommer ofta in på det ämnet; någon cravings, kan du ligga på mage, namn på barnet ????etc etc. Känns väldigt avlägset med barn för min del, men det är ju inte så konstigt. Fast sen har jag ju min lilla bebis Hasse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0