Fredag

Idag är det än en gång fredag och det är lika skönt som vanligt
Litteraturseminariet är avklarat, men jag hade inte så mycket att säga egentligen. Har varit så himla mycket litteratur så till slut har jag inte vetat va jag läst eller skrivit. Vid kvart över ett ska vi ha föreläsning om elevvårdteamet,va dem gör och så. Lite segt att ha ett hål på tre timmar, men men, ska göra lite lunch sen i alla fall..

Ikväll är jag bjuden hem till Zandra och hennes boyfriend. Ska äta japanskt, som jag aldrig gjort innan, men det blir säkert gott. Så snällt av dem att bjuda hem mig så jag slipper va själv. Träffar ju inte Zandra lika mycket som innan och så ska de iväg i helgen och så...

Klantiga jag glömde lägga undan min kofta som jag nog hade på datastolen, så den hade Hasse givetvis tagit och bitit sönder knapparna på. Får skylla mig själv, men kommer säkert använda den ändå, är ju trots min favorit. Sen får jag väl köpa en likadan sen.


Svårt att bli arg på en sådan sötnos..


Kommentarer
Postat av: Gunilla Norrman

Vad söt han har blivit!! Sådan tur att han hamnade hos dig.

2010-02-05 @ 11:08:45
URL: http://Rednecksdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0