Musik gör mig gla´ :)

Har suttit och pluggat stora delar av dagen och nu kände jag att det va dags för lite hög musik så man blir på bra humör igen. Har lyssnat lite på Lena PH och lite annan gammal musik. Idag är det riktigt snöoväder ute. Va ute med Hasse efter lunch och såg och kände mig som en snögubbe efter det. Nu får Hasse va inne nåra timmar till och sen blir det bara korta rundor..

Imorgon ska jag träna Easyline. Har verkligen inte kommit igång med träningen, skolan tar mycket tid och sen är det mycket fullbokningar och trångt på gymet. Hoppas att alla nyårs-löftare ska försvinna snart ;)

Ska fortsätta lyssna på musik så jag inte blir av med mitt glada humör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0