Nytt

Startade ny kurs idag. Kommer nog bli intressant. Kom i nya basgrupper oxå,men Zandra bytte till min och så känner jag Alena och Senita och en del andra lite så där. Tror det kommer bli en bra grupp och lärarna verkade bra.

Igår va jag hemma hos Zandra och åt pizza och skulle se film (visade sig att den inte va bra,så vi stängde av den). Lite kul när vi skulle beställa pizza,för jag gjorde det hemifrån men glömde ta pengar med mig. Vi trodde att pizzorna skulle kosta 65 kr/styck, alltså 130 kr och det lyckades vi skrapa ihop. Men tydligen så har de ändrat så det kostar 70 kr/styck så det fattades några kronor. Som tur va så var Zandras granne Viktor hemma och kunde hjälpa oss. Hasse sprang även ut ur lägenheten så pizzakillen mötte honom nere. Så kan det gå :)

Om ett litet tag ska jag iväg och jobba på ett fritids på Östra Lugnet,en stund ska jag va själv innan Sofie kommer,men det ska säkert gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0