Pluggat

Idag har jag pluggat nästan hela dan känns det som. Satt två timmar i sträck och läste på förmiddan. Sen tog jag en rätt lång paus och åt,satt vid datorn och gick promenad. På eftermiddan kom Zandra och "störde" och vi drack te och satt och pratade. Vill oxå va så kär som hon!! När hon "äntligen" gick åkte jag och handlade, massa gott till imorgon kväll då jag ska bjuda på mat. Sen när jag kom hem fick jag ett ryck och satte på rock på hög volym och började städa toan, inte världens fräschaste golv där inte, men nu är det fint! Har suttit och skrivit nu en stund på seminarietexten tills imorgon,men skriver klart det senare ikväll tror jag..

Sitter och lyssnar på kärlekslåtar och blir nästan lite sentimental :P


Kommentarer
Postat av: Cissy

Spännande att se vad det blir för mat imorgon :) Du e väl också lite kär? ;) hihi...

2010-01-21 @ 19:18:49
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Anonym

sandra glittrar när man ser henne...

2010-01-21 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0