Sjukt trött

Nu är jul och nyår över och vardagen här i Växjö har börjat igen så smått.

Nyår firade jag nere i Skåne, först var vi på en rätt stor fest som några studenter i Lund fixat. Det va en trevlig kväll och god mat bjöds det på. Efter tolvslaget bestämde vi oss för att följa med in till Malmö och gå ut där. I Malmö bjöds det på kareoke. Jag själv sjöng bara en gång, som tur va för de andra som va där!! Kom hem till Zandras mamma vid 4-tiden och somnade då rätt skönt.



Kom hem till Växjö igen i lördags och trötta och hungriga som vi va så bestämde vi oss för att beställa hem pizza. Det va nog en av dom godaste pizzor jag ätit nångång,men blev rätt bra mat. Tittade på film sen och bara mös.
Igår fick jag hem Hasse igen som mina föräldrar varit snälla och passat åt mig när jag varit nere i Skåne. På eftermiddan gick jag och Zandra en skön vinterpromenad, va så himla härligt väder igår. På kvällen va vi hemma hos Cissy och Kent och tittade på Wallander-Läckan och jag tyckte det va en av dom bästa Wallanderfilmer jag sett,väldigt spännande va den. Spelade också lite Wii som dom köpt,riktigt kul,även om jag inte är så himla bra.
Idag va vi i bibblan och skrev ut lite,ska göra opponering på en annans grupp arbete. Försökte läsa lite,men tappade rätt snart fokus,men fick en del läst iaf. Jag har även plockat undan massa julpynt,är så trött på julen nu.

Vet inte varför jag är så trött,men det kan bero på att vädret varit lite konstigt idag. Snöade innan och när det är kraftig nederbörd i form av snö kan jag bli rätt trött. Resten av dagen/kvällen vet jag inte riktigt vad som händer. Men just nu är jag hungrig så får se vad jag hittar..


Kommentarer
Postat av: Zandra

dU ÄR FÖR SÖÖT , Tack själv gumman <3

2010-01-06 @ 16:00:10
URL: http://mysigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0