Söndag

Idag har jag ingenting planerat. Ska kanske ta ett tag med dammstrasan, för det behövs verkligen. Om jag sätter på hög musik så går det nog bättre :)

I fredags blev det ändrade planer. Skulle ju egentligen hem till Zandra och Jörgen, men när vi satt på föreläsningen på eftermiddan fick jag sms från båda mina kompisar Sofie att "va kul att du ska med ikväll". Först svara jag att jag va bortbjuden men Zandra sa att det va helt okej om jag följde med ut och att jag säkert skulle få det roligare. Eftersom jag inte är så svårövertalad när det är fest så svara jag ja. Va egentligen alldeles för trött men efter en power-nap och dusch och partymusik så kom jag i stämning. Började hos Sofie och satt och drack lite och snackade. Sen drog vi vidare till en som kallas Peppe. Va inte överdrivet roliga människor där, massa gymnasieelever (!). Förstår inte varför han umgås med såna små när han själv är 25..hade egentligen bestämt mig för att inte hänga med ut på stan sen, men jag va alldeles för vinpåverkad för att gå hem och sova. När vi hoppade på bussen började vi snacka med några som va från Kalmar (en pluggade här) som inte hade nån koll på vart man skulle ut, så de hängde med oss. Va på ett ställe som jag inte minns va det hette, men det va gratis inträde där iaf. Skulle köpa en Smirnof ice i flaska, men bartendern började blanda en drink istället så där blev jag 90 kronor fattigare...sen drog vi vidare till Grace. Inte jättebra musik där och va rätt låg volym, men vi dansade ändå, när vi inte gick mellan de två dansgolven..kom hem strax efter två och somnade som en stock

Igår sov jag till halv elva och det va riktigt skönt. Sen på dan gjorde jag knappt nånting. På kvällen va jag hos Johan och fick mat. Sen spelade vi lite guitarhero, gick inte så bra för mig i början men jag fick vinna nångång iaf, fast Johan hade iofs svårare svårighets grad. Kul va det iaf och sen tittade vi på film..

Usch va det snöar. Jag vill inte ha mer snö nu. Längtar till våren!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan bara instämma med det du skrev...vad lättpåverkad du är....har du ingen egen vilja????+

2010-01-31 @ 12:26:57
Postat av: Millan

Klart att jag har en egen vilja, men hade jag inte följt med ut så hade jag missat en kul kväll!!!

2010-01-31 @ 14:09:20
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0