Seg och trött

Va ute igår på Terassen så känner mig en aning seg. Fredag-lördag va jag hemma och hälsade på Hasse. Sen körde jag hem och började fixa mig nästan direkt för att sen köra till Cissy och Kent. Där grillade vi och satt på deras härliga balkong och pratade massa. Satt och velade om vi skulle ut eller inte men till slut hamnade vi på Terassen. Där va sjukt mycket folk men riktigt kul. Stod och dansade nästan hela tiden och svetten bara rann, mysigt värre! Men jag hade riktigt kul igår :)

Idag blir det lugnt. Om solen skiner mer kanske jag åker och badar. Men måste leta upp nåt att äta till lunch oxå och sen får jag nog ta en powernap känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0