Uppdatering

Bloggar inte lika mycket på sommarn. Dels för att det är fint väder så man hellre är ute och dels för att man inte har nån motivation och dels för att det inte händer så mycket.
I torsdags åkte jag iaf hem för att va lite hundvakt åt föräldrarna som åkt till Karlstad. Sen va jag hemma hela helgen för det va så varmt och härligt väder.
Igår började jag sommarjobba. Faktiskt rätt skönt att börja göra nåt på dagarna. Blir lätt förslappad när man är ledig för mycket. Fast igår va det rätt jobbigt för det va så himla varmt. Men det är ändå rätt slappt, inte så många barn som det egentligen skulle va. Och så är det skönt att de är så stora så de klarar sig själva, även om det kan bli lite segt ibland. Men det är första gången som jag verkligen trivs med mitt sommarjobb. Perfekt med 5 veckor också. Då är man ledig mycket innan skolan börjar igen och så skönt att slippa jobba kvällar och helger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0