Helgen

Va ju i Borås i helgen. Tyvärr fick vi inte se de små gepardungarna. De hade gått in och gömt sig. Vi fick inte se björnarna och vargarna heller för de hade byggt en ny anläggning som de ska öppna i morgon, så surt. Men vi fick se en hel del andra djur. Roligast var elefanterna,girafferna och två killingar. Blåste kallt som sjutton när vi va där, men vi hade tur att det inte regnade för det gjorde det både på dit-och tillbakavägen..

Annars har det varit lugnt i helgen. Åt ute igår och sen gick vi in på Inter sport som är helt nybyggt i Ljungby. Hittade en jättebra jacka och sen tyckte pappa att jag skulle ha ett par gore tex skor så det köpte jag oxå. Tur man fått skattepengarna.

Va och tränade på förmiddan idag. De har flyttat upp gymet från källaren nu. Va rätt rörigt men det gick bra ändå. Hoppas de möblerar om maskinerna för nu kändes det som en del stod på varandra nästan.

Har bokat tid för vaccination för Hasse. Var tid för det märkte jag när jag tittade i vaccinationsintyget. Tyvärr blev det på torsdag på hans födelsedag, men det går ju det med.

Ska jobba en stund nu på eftermiddan. Sen ska vi upp till Johan på sjukhuset. Han har brutit fotleden och opererats. Så vi tänkte va snälla och hälsa på han. Det hade jag velat att nån gjorde om jag legat där så..

Kommentarer
Postat av: Johan M

Tack för besöket de värmde verkligen :)

2010-06-14 @ 20:58:50
URL: http://www.johanmalmqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0