Varm

Idag är det riktigt varmt, fast inte på ett behagligt sett utan det är snarare kvavt och svettigt! Har precis varit och vattnat hos Cissy och Kent och jag blev jättevarm av bara den korta lilla biten. Så nu får jag sitta här och ta det lugnt och få tillbaka en normal kroppstemperatur. Cissy och Kent har åkt till Tunisien och de har säkert mycket varmare än vad det är här så borde egentligen inte klaga!

I eftermiddag är det personal-och föräldramöte. Faktiskt så är det första gången jag är på ett föräldramöte så är nästan lite nervös. Men det kommer säkert gå bra.

Har verkligen ändrat mina vanor nu på sommarlovet. Innan gick jag nästan alltid och la mig klockan tio och steg upp klockan åtta. Men nu har jag förskjutit allt typ en timme. Men jag är helt enkelt inte särskilt trött om kvällarna. Kommer bli konstigt när jag ska börja jobba sen och börja stiga upp tidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0