En liten lista

Denna listan hittade jag på en blogg:

3 saker som alltid finns i min :

Kyl: juice,margarin,ägg

Frys: köttfärs,kyckling,korv

Skafferi: mjöl,socker,pasta

Handväska: pengar,mobil,lypsyl/lipgloss

Sminkväska: mascara,bronspuder,lipgloss

Badrumshylla: tandborste,tandkräm,ansiktslotion

Tvättkorg: strumpor,trosor,smutstvätt

Skohylla: Skor,Hasses tass-avtorkar-handduk

Förråd: flyttkartonger,säsongskläder,massa skit

Hjärna: en del bekymmer,vad skönt det vore att sova,vad jag ska göra med mitt liv :P

Jackficka: bajspåsar,lypsyl/lipgloss,pengar

Kryddhylla: Salt,piffiallkrydda,vitpeppar

Balkong: har ingen riktig balkong, men en liten uteplats kan man väl säga,så: bord,stolar,grill

Barskåp: cider,vin,smirnoff-ice (har det dock inte hemma alltid)

Köksbänk: diskställ,lite disk,micro

Fruktkorg: Äpple,Päron,bananer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0