Festen igår

Hade riktigt kul igår. Jag och Johan började förfesta hos Zandra och Jörgen. Vi åt 3-rätters, mycket gott va det. Och så drack vi en hel del så vi började bli rätt fulla och goa. Sen tog vi taxin till Cissy och Kent. Där va rätt mycket folk,men vi fick plats. Bjöds på tårta, men jag orkade verkligen inte äta knappt nåt. Kan ju hoppas att de bjuder hem oss på det som blir över ;) Framåt elva åkte vi till Grace och som vi dansade, iaf jag, dansade nästan konstant hela tiden, va så bra musik :) Stannade till de stängde,sen fick jag gå själv hem till Zandra och Jörgen där jag skulle sova, eftersom Cissy hade folk som behövde sovplats,så min lägenhet fick leka hotell. Sov rätt så bra på luftmadrassen ändå och mådde hyffsat bra när jag vaknade. Sen har jag inte gjort nånting,varit väldigt lat, men det får man va tycker jag..


Jag igår, hehe


Kommentarer
Postat av: Kent

Du får gärna komma och äta tårta här i morgon kväll.

2010-03-28 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0