Melodifestival-finalen

Ja,igår va det dags för den stora finalen och den ägde rum hos Zandra och Jörgen. Det va bara Kent och jag som va där,men det va lika trevligt ändå. God mat fick vi också som bestor av baconlindad kycklingfilé och bakpotatis. Sen drack vi en hel del vin och sjöng lite Sing Star.

Angående finalen så gissade jag på att Timotej eller Salem skulle vinna. Men Salem kom på andra plats och fick se sig besegrad av Anna Bergendahl. Jag tyckte att de flesta låtarna var bra och Anna är en värdig vinnare. Sen återstår det att se om hon har nån möjlighet att vinna Eurovision,men jag har nästan börjat vänja mig vid att det inte går bra för oss,men vi får se,hon kanske skräller där också.

Idag blir det en lugn dag. Mamma och pappa kommer på besök i eftermidda en sväng och så ska jag tvätta. Sen måste man ju va ute i det fina vädret idag också,underbart.


Texten är så bra tycker jag:

Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand. Cause this is my life, my friend, and I can´t be no one else.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0