Min frisyr



Nu blir det två inlägg på kort tid här, men jag måste visa upp min nya frisyr. Klippte och färgade i onsdas och jag är supernöjd.


På praktiken har en del barn hela tiden kallat mig Markoolio och de tyckte jag såg ut ännu mer som honom nu. Ett annat barn tyckte att jag såg ut som Pernilla Wahlgren och en annan att jag såg ut som en docka. Tackar för komplimangerna söta ungar :) En av personalen tyckte jag såg yngre ut, men det va ju inte riktigt min mening. Jag vill snarare se äldre ut och det tycker jag att jag gör!


Kommentarer
Postat av: Macco

Hej! Var bara tvungen att tillägga att jag håller fullständigt med om att du ser äldre ut i den färgen och frisyren du har nu. Du har ändrat dig, mycket. Och du passar sjukt bra i hur du ser ut nu :) absolut inget illa menat, jag vill mest bara se hur det går för dig och hur du mår. :) Ta hand om dig Millan. :)

2010-04-17 @ 14:42:58
URL: http://missdisposable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0