Mysfredag

Igår hade Zandra och jag en riktigt mysig kväll (Hasse va oxå med på ett litet hörn). Vi åt maassa mat;buffalovingar,potatiskringlor (eller va man kan kalla dom),vitlöksbröd och gurk-och morotsstänger. Hade köpt godis oxå,men jag va rätt bra mätt så orkade inte särskilt mycket. Två filmer såg vi oxå;Prinsessan och sen  Tidsresenärens hustru och båda va bra. Men under den andra filmen halvsov jag för jag va så otroligt trött. Jag sov över hos dom oxå och det va meningen att jag skulle sova på Zandras stora luftmadrass,men vi upptäckte att det va ett hål i den så jag fick sova på Jörgens istället. Konstigt nog så sova jag rätt skönt. Till frukost fick jag scones och nypressad juice,lyxigt värre.

Är lite trött trots allt för har väl inte sovit riktigt bra ändå. Efter midda ska jag och Cissy träna, beach 2010 ni vet!


Haha,denna bild alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0