Lurad

Haha,lurade mamma som sjutton innan i telefon. Sa att min bil hade gått sönder igen och att det nu va bromsarna som inte funkade riktigt. Va menar du,tar dom inte alls eller tar dom bara lite? Dom tar lite, men inte så bra! Jag blir knäpp på din bil!!! Maj,maj,måne. Jag kan lura dig till Skåne!!! Haha,tyckte det va askul XD

Kvällen igår va riktigt riktigt bra. Grillade gott och drack en del vin. Vi va även nere och tittade på majbrasan och fyrverkerierna som dom sköt över Växjösjön. Riktigt fint va det,brukar inte njuta så mycket av fyrverkerier men detta va en mäktig känsla. Skönt att Hasse inte brydde sig om dom heller. Sen gick vi tillbaka till Zandra och Jörgen och spelade spel. Skulle tagit bussen hem sen, men hade missat bussen. Så vi satt och lyssnade på vaggvisor (!) och en i gänget somnade i soffan och snarkade!! Väl hemma sen somnade jag nästan med en gång.

Idag har både jag och Hasse varit rätt sega. Vi har typ legat i soffan hela dan. Va och hämtade bilen som har stått utanför Zandra och Jörgens för ett tag sen. Så nu är den hemma iaf! Ikväll är jag utbjuden med min bror och hans sambo på restaurang. Jag fick välja mellan Hong Kong och Max och jag valde självklart Hong Kong, blir man bjuden så blir man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0