Tiisdag

Har varit en relativt lugn dag idag. Pluggat lite och förberett redovisningen tills imån. Hoppas det går bra,men nervös kommer jag säkert bli ändå. Har även jobbat idag. Ett barn sa att han hatar fröknar, men då sa ett annat att han gillar fröknar för de är snälla och roliga. Jag väljer att lyssna mest på den andre. Blev oxå väldigt imponerad av en kille som verkligen kunde rocka rockring. Helt otroligt va grym han va!

Är trött och har inget direkt att göra, eller jag är för lat för att göra nåt rättare sagt.

I helgen läste jag förresten ut en bok som är en av de bästa jag läst. Någon sorts frid heter den och författarna är Camilla (fint förnamn) Grebe och Åsa Träff. Den handlar om en psykolog och en av hennes patienter hittas död utanför hennes hus. Man får följa letandet efter mördaren. Väldigt spännande va den och jag rekommenderar den starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0