Halv 8 hos mig..

Sitter och väntar på att Halv 8 hos mig börjar. Jag gillar det, Helge är roligast. Gillar även att de är i Piteå denna veckan, deras dialekt är så himla mysig.

Vi har fått massa snö också, kom inatt. Tycker det är mysigt faktiskt, blir ju lite ljusare. Men sen är det ju lite bökigare om man behöver ge sig ut..

Var och testade ett nytt gym idag med Sofie och Sofie (hehe). Känns som jag kommer få rejält med träningsvärk av de nya maskinerna men det är bara skönt. Gillade det gymet faktiskt, mycket luftigare, fräschare och bättre musik. Men sen kommer jag nog inte byta dit för de har inte de pass som jag brukar gå på nu så det är lite synd, annars hade jag kunnat tänka mig att byta. Det ligger nämligare bara några minuter härifrån om man går. Till det andra kör jag alltid. Men passen vinner nog faktiskt.

Imorgon ska jag ta tummen ur och julpynta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0