Hem hem för kalas kalas

Mamma fyller år idag så ska hem för att fira henne. Ikväll blir vi bara de närmaste i familjen och vi ska äta mat, tror hon skulle göra potatis/kasslergratäng! Sen imorgon blir det nog fika med lite släktingar, har inte så många så vi blir nog 8 stycken bara. Sen på söndag är det ju fars dag så då blir det lite firande då med. Massa kalas och mat med andra ord. Tur att jag tränade hårt på gymmet idag då..innan jag åker måste jag diska, slå in presenter och packa ihop lite saker som måste med.

Igår va vi på Huseby. Jättemysigt va det och köpte en hel del faktiskt, bl a ett par öronhängen som jag blev lite kär i, hehe

Hoppas alla får en skön och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0