Hundvakt



Passar Johans hund Indus idag. Det går bra, även om han varit lite pipig emellanåt. Jag ska aldrig ha två hundar samtidigt, det är inte det lättaste när man ska gå ut. Men Hasse tycker det är kul att ha en kompis iaf.

Har fått resultat på hemtentan förresten. Måste arbeta om ena frågan och komplettera en annan. Det va ett bra tag sen jag behövde göra det på en hemtenta. Känns som denna läraren har verit mycket mer petig än andra. Jag tror jag har koll på vad det är som ska ändras, har mailat henne för säkerhets skull. Vill bli godkänd sen för annars måste man göra om den i vår!

Usch det börjar redan bli lite mörkt ute. Dagarna går mycket fortare nu känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0