Tungt

Idag vaknade jag av en extremt tung huvudvärk. Jag har nästan aldrig ont i huvudet men när jag väl har det är den inte att leka med. Som tur va så är vi lediga från skolan idag annars hade det varit ännu jobbigare. Men nu har äntligen Iprenen hjälpt så det känns inte så farligt längre.

Helgen har varit bra, väldigt lugn och skön men med världens tråkigaste väder. Har iaf vilat upp mig riktigt ordentligt vilket va rätt välbehövligt

I veckan händer nog inget kul alls, plugg, träning och lite jobb. Helgen har jag ingen aning om vad den har att erbjuda..

Kommentarer
Postat av: Cecilia Hultgren

Scotts i parken på lördag? ;)

2010-11-15 @ 11:26:56
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0