Weeho

Fick tillbaka begreppstentan som vi skrev för ett tag sen och va rätt beredd på att det inte gått så bra. Men det gjorde det, fick G och det med 5 poäng över. Vet inte hur det gick till för tyckte inte jag skrev särskilt mycket. Men oerhört skönt iaf. Nu väntar jag bara på besked på hemtentan i svenska som vi skrev i delkurs 1. Fattar egentligen inte varför rättaren behövde mer tid än alla andra lärare. 23 dagar har gått och de har 15 dar på sig att rätta. Hon rättade visst färdigt i måndags men sen tar det visst några dar att maila alla. Aja, hoppas jag blir godkänd så jag kan lägga den bakom mig.

Känns alltid som det är något kul jag vill berätta och tänker: "detta kan jag blogga om sen" men sen när jag sätter mig och skriver så kommer jag inte på det. Var säkert inget viktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0