Första snön

Inatt kom den första snön hit till Växjö. Även om de pratat om snö trodde jag inte det skulle komma så mycket. Men det täcker marken så man inte ser gräser iaf. Ställde klockan på halv 8 idag för att jag skulle åka och träna men när jag steg upp och såg snön gick jag faktiskt och la mig igen haha. Får se om jag vågar ut med bilen i eftermidda eller om det får bli en promenad bara. Det är faktiskt riktigt soligt och fint. Men man blir alltid låst när snön kommer, vill inte riskera att köra av vägen heller när sommardäcken fortfarande är på. Pratat med mamma och det får nog bli att jag åker hem en dag i helgen och byter till vinterdäcken.


Filmen igår va faktiskt riktigt bra, både rolig och lite gripande. Kan inte annat än säga att jag blev berörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0