Ladies Night

Japp ikväll är det tjejernas kväll. Zandra fick biljetter till Ladies Night av mig och Cissy när hon fyllde år. Ska bli kul att göra nåt bara vi tjejer. Vi börjar kvällen med tacos och vin hos Cissy och sen ska vi få skjuts till Tipshallen av Jörgen.

På förmiddan satt jag och pilade lite med hemtentan. Körde nästan fast direkt men jag anser mig vara färdig mer eller mindre, orkar helt enkelt inte lägga ner för mycket kraft på den. Har varit och tränat på gymmet nyss, körde ett lagom jobbigt pass. Alltid skönt när man väl varit där iaf. När jag va färdig va det massa söta bebisar som hade varit på babysim. Det va nästan så jag blev lite sugen att smuggla iväg en hem, haha, närå. Jag får låtsas att Hasse är en liten bebis, fast det är han nästan också. Men jag slipper skrik, gråt och att byta blöjor och så sover han hela natten också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0