Frusen

Idag är det riktigt regnväder här i Växjö, fast just nu håller det nog uppe. Jag har krypit ner i soffan med filten och myser och lyssnar på Per Gessles skiva Mazarin. Låten just nu är passande: jag smakar på ett regn..

Va ute på Samarkand nyss och köpte dricka till ikväll för ska på inflyttningsfest hos Cissy och Kent.  Är inte så sugen just nu men det kommer säkert. Kollade även efter skor men fanns inga som va så bra, men till slut kom jag hem med ett par ändå. De får duga så länge..

Usch imorgon är det val och jag fortfarande inte bestämt mig helt 100 på vilket parti jag ska rösta på. Har typ två alternativ och hoppas det har klarnat tills imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0