Höstiga måndag

Idag har det varit riktigt höstväder. Kalla blåsiga vindar har mött en när man kommit ut och jag har konstaterat att min jacka egentligen är för kall. Men jag har ingen bra höstjacka, en sitter alldeles för tajt och en är lite sönder i dragkedjan. Men den får nog duga så länge tills jag har råd/lust att köpa en ny. Kommer säkert inte finnas någon när jag väl akut behöver en. Annars får jag vänta tills vi ska till Ullared den 27:e november. Bara att hoppas att det inte blir alltför kallt då.

Tentan i lördags gick bra. Vet att jag är godkänd iaf. Satt i tre timmar och så länge har jag aldrig suttit innan. Va helt slut efter det och låg däckad i sängen i nästan en timme. Nu är det dags för nästa tenta som är en hemtenta. Började lite smått med den idag och det känns som man har rätt gott om tid på sig ändå. Sen är den inte så himla lång så det fixar jag!

Min nyklippta hund


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra med gott själförtroende,vad handlade tentan om då?

2010-09-29 @ 09:52:10
Postat av: Millan

Svar: Den handlade om matematik och om hur man kan arbeta med det i förskola/skola..typ

2010-09-30 @ 11:34:28
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0