trötta måndag

Som vanligt på måndagar är man väldigt trött på morronen. Va inte bättre av att det va mörkt och regnigt,usch. Hade seminarie i fyra timmar på morronen/förmiddan,vilket gjorde att man inte blev piggare direkt. Men ändå skönt att sluta tidigt så man kan ta det lite lugnt innan det är dags att jobba nån timme. Fast ska ändå försöka göra nåt vettigt, försöka går ju alltid.

Hade förresten en härlig helg. I fredags blev det lugnt och lite fika framför bland annat Idol (tycker det är kul att det börjat igen). Sen i lördags va det födelsedagspartaj för Zandra. Var en jätterolig kväll med musikquiz och massa god mat, tårtan kan varit den godaste jag ätit. Blev rätt sent så igår blev det en sen morron, skönt. Men va ändå trött så blev en liten powernap senare på dan. På kvällen va jag hos min kompis Hanna från Skåne som hat flyttat hit. Har inte riktigt vant mig vid det,men som kom jag på att det kunde va kul att hälsa på henne. Det är rätt komiskt egentligen för hennes farmor adopterades av min farmors morbror så min farmor har typ passat hennes. Sen är våra pappor lika gamla och lekte när de va små. Sen flyttade hennes pappa ner till Skåne så det är därför hon bott dr hela sitt liv. Men nu har hon börjat här på universitetet så det är kul att man kan träffa henne oftare än man gjorde innan

Gammal bild på mig och Zandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0