Landet i helgen

Ska åka hem till föräldrarna i helgen igen. Hade hoppats på att det skulle bli kanonväder hela helgen, men det verkar som meteorologerna har ändrat sig lite. Men blir ändå skönt att komma hem lite. Ska byta till sommardäck på bilen och så måste den verkligen städas invändigt. Annars ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt.

Idag är det ju första april. Försöker komma på nåt kul att luras med på facebook men kommer inte på nåt alls. Skulle kunna ändra status från singel till förhållande, men vet att ingen skulle gå på det. Så det får va. Vickan och Danne (kronprinsessan och prinsen) kommer till Växjö idag, bl a till universitetet. Kanske jag går och ser om jag får se en skymt av dom, men chansen att se dom är nog rätt liten. Det känns lite "töntigt" att stå själv och glo efter dom, men ja får se. Ska ju åka hem typ när de är här ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0