Ny frisyr

Igår va jag och klippte mig och gjorde slingor. Är alltid nervös när jag ska till frissan, men jag blev grymt nöjd.



Är ljusare i verkligheten och det känns ovant för det är flera år sen jag va ljus så blir lite förvånad när jag tittar mig i spegeln, hehe. Och äntligen fattade frisören hur jag ville ha luggen, det brukar de inte och det brukar bli fel.

Idag är det kungligt bröllop, det måste man ju se, hehe. Är alltid kul att se hur klänningen, frisyren och allt ser ut. I eftermidda ska jag till Ljungby för att att byta bil. Min har varit på service så har kört mamma och pappas bil. Sen ska jag hem till Zandra och plugga lite och äta och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0