Pass

Vi ska ju på bussresa till Tyskland i början på maj. Var tvungen att ha pass då. Skaffade ett när jag skulle till Tyskland på klassresa i 9:an och jag var helt säker på att det skulle hålla i 10 år. Hittade inte det här hemma så mamma fick sätta igång och leta där hemma bland alla papper och skit som jag av nån anledning sparar (nångång ska jag ta tag och slänga massa grejer). Visade sig iaf att det hade gått ut 2009 för det varade bara i 5 år eftersom jag var under 18. Så det blir att skaffa ett nytt, kanske lika bra det för jag såg verkligen hemsk ut på det gamla minns jag. Får försöka att åka utomlands mer nu då!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Ska bli skoj med Tyskland! Kent fixade sitt pass igår, det skulle ta en vecka sa dem... men passa på att fixa det så snart som möjligt iaf :) Kram

2011-04-12 @ 18:52:44
URL: http://receptakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0