Solig dag

Idag är det härlig sol i Växjö, dock blåser det fortfarande mycket. Men det va detta vädret jag vill haft förra helgen när jag va hemma på landet. Men men ska försöka att njuta ändå. Va på en liten promenad med Hasse nu efter lunchen, kanske att jag går längre senare i eftermiddag.

På förmiddan va jag på Grand samarkand. Köpte regnställ för hade 20 % på hela köpet och jag behövde ett nytt. Köpte även ett par chinos. Blev överlycklig för att jag fick på mig ett par, brukar inte passa. Men de satt helt okej så de fick följa med hem :)

Annars ska jag dammsuga och fixa lite. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det blir nog bara en hemmakväll med Hasse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0