Sommarvärme

Idag är det typ sommarvärme, blev vääldigt varm när jag gick med Hasse nu. Men det är så svårt med vad man ska ha på sig. Även om solen är varm så är det kallt i skuggan. Men kan inte säga annat än att det är underbart.

Hela helgen bestod av plugg med Zandra. Vi började i lördags hemma hos mig samtidigt som vi passade Indus. Hann med att göra annat kul också som promenader och god mat. Avslutade kvällen framför tv:n. Grannen hade världens fest så det vibrerade typ i väggarna. De va ute och grillade och rätt va det va så va det en kille som klättrade över staketet och tog mina stolar. Gick då ut och sa att de kunde fråga först nästa gång. De verkade tycka att jag verkade arg men jag blev bara så paff när han klättrade över. När jag hade gått med Zandra till bussen så hade vält min grill så det inte gick att sätta den upp. Men när jag vaknade igår så hade jan fixat den inatt så det va ju schysst iaf.

Igår va vi hos Zandra och pluggade. Gjorde färdigt uppgiften på förmiddan, är bara lite småfix kvar med den. På eftermiddan tränade jag zumba och Zandra gick promenad med Hasse. Sen när jag kom tillbaka började vi plugga på en annan uppgift men sen gick vi istället ner till stan och åt mjukglass. När Jörgen kom hem åkte vi och handlade och åt thai och tittade på film

Idag har jag fortsatt att plugga men också suttit en del i solen. Får se om jag pluggar mer eller låter det va till en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0