Underbara vårvärme

Idag är det toppenväder verkligen. Hoppas de är ute när jag ska jobba sen. Har balkongdörren öppen men hade varit skönare om det varit sol. Grannen har massa kompisar hos sig som Hasse skällt på lite. Pratade med honom lite, verkar trevlig..

Märks att det är vår nu för är massa folk ute. Har en del roligt inplanerat också. På torsdag är det teatern Annie, på fredag grillning hos Cissy och Kent, plugg och mys med Zandra hela helgen+början på andra veckan. Sen är det ju påskvecka så blir en del häng med Cissy och sen ska jag hem till landet för att fira påsk. På valborg ska vi ut och äta och sen fortsätta hos Zandra och Jörgen. Den sjunde maj ska vi till Tyskland och sen har vi bokat sommarstugan i början på juni! Tjoho, det är så här jag vill ha det, med grejer inbokade!


Igår hade vi förresten grillpremiär hemma hos mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0