Måndag

Första dagen på semestern. Känns lite konstigt att inte jobba, men skönt. Idag händer nog inte så mycket, bara ta det lugnt.

Helgen har varit skön. I fredags var vi hos Johan och Sara och fick se deras nya lägenhet som var jättefin. Fick också god fika och sen gick vi ner mot stan. Vi gick runt lite och kollade och det va väldigt mycket folk. Skulle ätit på 4 krogar men det va fullt så vi hamnade på Akropolis. Längesen man åt där och det va såå gott. Synd att det inte ska va kvar.

I lördags städade jag på förmiddan och sen mötte jag upp Zandra och Jörgen och fikade på bistron på 4 krogar. Satt och pratade massa och mitt i allt bestämde vi att gå på bio på kvällen. Gick sen en runda på stan och sen åkte jag hem en snabb runda för att sen åka in till stan igen. Vi såg Bridesmaides som var riktigt rolig även om en del var rätt överdrivet men den var bra.

Igår var det en slapp dag. Steg upp sent och satt och åt frukost länge. Sen slappade vi i soffan, åt lunch och sen åkte vi ut till Kronobergs slottsruin. Var oroliga att det skulle bi regn men solen kom fram en liten sväng. Det var riktigt fint där ute. Fikade sen morotskaka som tyvärr var väldigt torr. Hade iaf en mysig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0