Tränat

Har nyss kommit hem från ett gympass och som ni kanske vet så har jag inte tränat på väldigt länge. Denna gång cyklade jag även dit för första gången. Det tog inte så lång tid, knappt 10 min och det är nästan samma som när man kör bil, hehe. Jag kommer dock ha världens träningsvärk imorgon, antar jag, men det är bara skönt.

Igår körde jag ett aerobicspass här hemma. Hade bokat zumba, men var reserv så fick ingen plats. Sen tänkte jag gå en långpromenad men det ösregnade, så det fick bli ett pass här hemma. Det är alltid lika svårt att komma igång efter sommarn, men skönt när man väl gör det. Skulle tränat i sommar men jag har ju haft småförkylningar typ hela tiden. Men nu jäklar kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0