"Helg"

Ibland har man det himla bra som student. Har redan helg, medan många andra har en hel dag till. Sen har jag iofs varit ledig sen förra torsdan, haha. Rena lyxen egentligen. Fast sen har vi såklart en del uppgifter. Så det är ju mycket egenstudier. Slutade första delkursen idag och fick info om nästa som börjar på måndag. Verkar som den kan bli intressant den också, två större uppgifter denna gång. Men det ska nog fixa sig.

Tycker inte om den kylan som är nu. Den tränger in i ben och märg och helst vill man inte gå ut alls. Tur jag har en liten hund som inte behöver så mycket motion. Han ligger just nu och gosar i sängen, sötnosen. Han verkar extra trött och slö idag, men det gör inte mig nåt

Hmm, sökte bild på Google och skrev "kyla" men då fick jag bara upp massa halvporriga bilder på nån som hette Kyla, haha. Sökte istället på kallt och hittade denna fina bilden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0