Mobbning

Idag har vi haft en heldag om ämnet mobbning och jag tror alla nån gång har blivit utsatt för någon form av mobbning. Det är ett ämne som berör mig och det va en väldigt intressant dag. Kom tillslut in på ämnet nätmobbning och hur mycket unga och även äldre blir utsatta för varje dag. Vet ju själv hur det va på "min" tid då jag hade lunarstorm och hur mycket skit som skrevs där. Va en mamma som gick in på sina söners facebook och kollade runt lite då och då. Det kanske är bra för att få veta vad de egentligen skriver men det är ju ändå deras privatliv. Svårt att ta ställning till vad som är rätt/fel. Skulle kunna diskutera detta i all oändlighet..

Om en timme är det dags för zumba. Blir inte så mycket annat än skola och träning idag, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0