Till landet

Bestämde mig för att åka hem till landet idag. Hade först tänkt åka imorgon, men kan lika gärna åka hem idag när jag ändå inte har några planer här. Imorgon ska jag till bror och svägerska för pizza och filmkväll, kommer bli kul.

Ska visst byta dator i helgen också. Pappa har köpt en ny dator så jag ska få deras gamla. Jag är van att ärva. Den dator jag har nu har de haft innan och den är nogg 5-6 år, men den har hängt med och den har funkat helt okej. En jobbarkompis till pappa va nog intresserad så har försökt rensa bort lite bilder och så. Men det är så svårt för jag vill spara allt!!



Lite gamla bilder:

Jag och Zandra. Januari 2010. Haha

 

Studiebesök i Växjö 2007. Fikapaus vid simhallen (där jag nu tränar)

Typ 2005-2006

Studenten 2007. Haha, tappade mitt plakat på gatan för att jag skulle öppna en champagneflaska. Lyckades förklara för mamma som fick gå och hämta den.

Balen. Så ung och liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0