Bra och dåligt

Bra idag är att jag hämtade hemtentan som vi gjorde över jul och den va godkänd! Mötten en kursare på vägen som sa att det va 22 som blivit underkända och jag trodde att jag va en av dom. Men det va jag alltså inte, utan jag va 4 poäng över godkänt :) Lite "komiskt" att den frågan som jag inte fattade fick jag 5/6 på och jag fattar den fortfarande knappt. Men så skönt att kunna lägga ännu en sak bakom sig, alltid skönt sånt.

Mindre bra idag är att jag fått brev från försäkringskassan och att jag ska betala tillbaka pengar till dom. Hade bostadsbidrag under 2009 och tydligen tjänade jag mer än jag angett. Inte kul att behöva betala tillbaka. Ska kontrollräkna så det verkligen stämmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0