Monday

Jaha, måndag igen. Helgen har sprungit förbi alldeles för snabbt. I fredags va det lugna luckan. Hade myskväll själv och tittade på Let´s dance och fick kämpa för att hålla mig vaken, hehe. I lördags va jag en liten runda på stan. Köpte akrylfärg och penslar så ska försöka mig på att måla en tavla sen nån dag. Handlade även upp ett presentkort på JC som jag fick för typ tre jular sen, blev ett linne och ett armband. Sen på kvällen va det bowling med gänget. Gick inte alls bra för mig, men mot slutet kom jag in i det lite grann. Så hoppas vi kan spela rätt snart igen. Gick hem till Z&J sen och spelade spel. Gick inte bra för mig då heller och då kom min dålig-förlorar-sida fram. Kan acceptera att jag förlorar några gånger, men blir det för många är det inte roligt alls längre,hehe. Kent "lurade" i mig vin och bestämde att jag skulle sova över. Trodde det va mer vin kvar, men jag drack bara 1,5 glas så det kändes rätt onödigt. Men det va mysigt att sova över, såg en film när alla gått hem så kom inte i säng förrens ett.

Igår va vi och tränade på gymet och sen badade vi på äventyrsbadet. Va riktigt roligt faktiskt. Sen efter va jag rätt mör och trött i kroppen. Avslutade kvällen med att se den spännande matchen i handboll och efter det Solsidan och Time out. Perfekt avslut på helgen :) Inatt har jag drömt en himla massa, särskilt på morgonen, så när jag vaknade vid halv nio va jag jättetrött och hade nog kunnat sova lite till. Men gillar inte att sova för länge. Skönt att man slapp stiga upp tidigare iaf. I eftermidda har vi bara en föreläsning, sen är det måndagsjobb igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0