Onsdag

Är trött fast jag sovit massa timmar inatt, kanske för många. Eller så är det vädret som gör att jag är trött. Har kommit mer snö inatt. Men det kommer säkert bli regn och halt sen igen. Idag har vi bara ett seminarie på eftermiddan. Vet inte vad det handlar om och jag orkar inte läsa litteraturen. Skulle inte va någon förberedelse som tur va. Skönt att denna kurs snart är slut. På måndag ska jag börja läsa specialpedagogik. Hoppas den är intressant för ska ju läsa den hela våren. Verkar va rätt många som ska läsa den iaf.

Både i måndags och igår när jag jobbade va barnen helt uppe i varv. Kanske inte så konstigt när de haft ett långt lov. Men kunde nästan tro att de suttit inne hela lovet och inte rört sig något, för många sprang bara runt som yra höns, hehe.

Har för övrigt fortfarande lite ont i halsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0