Tisdag

Nu börjar jag se ljuset på hemtentan. Vet fortfarande inte om jag tolkat en av frågorna rätt, för jag fattar den verkligen inte. Bara hoppas jag tolkat de andra rätt för då gör det inget om den är fel. Denna gång har vi nämligen poäng på alla frågor, så då kan man ha lite fel.

Har lyckats sälja två gamla studentböcker, känns skönt för de står bara och samlar damm. Har inte tagit så höga priser men det blir en liten slant iaf.

Jag pratade med mamma igår och en av nyheterna som hänt va att de köpt en ny garageport, en sån som öppnas när man trycker på en knapp, hehe. Men det behövdes verkligen köpas en ny för den har varit jättetrög på sista tiden. Den har varit trög länge egentligen. Kommer ihåg när jag skulle hämta nåt och porten föll ner. Där stod jag som ett fån och väntade på att nån skulle sakna mig. Kommer inte riktigt ihåg men antagligen va det nån som kom sen, tur man inte va ensam hemma

Kom ännu mer snö inatt. Börjar bli lite trött på den nu. Eller iaf att de inte skottar, man får verkligen pulsa och helt svettig blir man. Fast såklart är det fint med snön. Men trött på den blir man allt.

Mitt barndomshem


Kommentarer
Postat av: agnes

Hoppas det går bra med hemtentan....vad heter det du läser eller kurs kanske låter bättre?

2011-01-04 @ 14:05:51
Postat av: Cissy

Bilden är jättefin, ser mysigt ut i ditt barndomshem :)

2011-01-04 @ 16:19:15
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Millan

Agnes: Ja hoppas det oxå. Har läst matte/svenska för de yngre åldrarna. Sen ska jag läsa Specialpedagogik



Cissy: Tack så mycket. Ja det är mysigt och litet

2011-01-05 @ 10:17:06
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0