Trettondag jul

Idag har jag städat bort julen. Blev riktigt trött på allt rött. Nu har jag det städat och fint och mycket ljusare är det. Har även satt lite fjärilar i gardinerna så nu väntar jag bara på våren,hehe. Men den verkar vänta på sig för det har snöat en hel del på förmiddan. Fick pulsa och stånka i snön och på stackars Hasse fastnade det massa snö på benen.

Igår hade vi en rolig spelkväll. Men tyvärr gick det inte alls bra för mig, förlorade nästan hela tiden. Men några få gånger fick jag vinna iaf. Vi spelade ett spel med massa påståenden, typ jag har massa energi. Jag tyckte att jag brukar ha det men det tyckte tydligen inte Cissy och Kent. Kan kanske stämma att jag ofta är trött, hehe.

Är så skönt med lov nu. Imorgon ska jag träna med Cissy på gymmet. Sen på kvällen blir det lite fest. Cissy ska på sittning för hon tar examen nu. Får se om det är några som vill komma på förfest, annars blir det bara Kentan och jag,hehe.

Här hade jag iaf energi


Kommentarer
Postat av: Cissy

Haha bra med bildbevis!

2011-01-06 @ 15:03:23
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0