Har tråkigt

Har lite tråkigt så gör en sån där meningslös lista. Hittade den hos Egoina


Jag har insett att min senaste kyss… var fin

Jag lyssnar på… bra musik, höhö

Du mår bäst när du… är med vännerna/familjen och skrattar

Stockholms bästa stadsdel är… vet ej

Jag pratar… inte så mycket med de jag inte känner

Jag älskar/tycker om… Hasse

Min bästa vän(ner) är… betydelsefulla och underbara

Min första riktiga kyss… kommer jag inte ihåg, men jag har den på bild ;)

Jag avskyr när folk frågar… vad jag tänker på när jag inte tänker på nåt speciellt

Kärlek är… svårt..

Någonstans, tänker någon… på mig?

Jag kommer alltid att vara… alldeles fantastisk, haha

Jag är hemligt förälskad i… mig själv

Sist jag grät var… i början på veckan

Min mobiltelefon är… rosa

När jag vaknar på morgonen… ser jag ut som ett spöke

Innan jag går och lägger mig… går jag ut med Hasse, borstar tänderna och kissar

Just nu tänker jag på… vad jag ska hitta på härnäst för att få tiden att gå

Bebisar är… söta

Homosexuella är… som alla andra?

Blondinbella är… blond?

Ikväll ska jag… sitta ensam med Hasse och se Let´s dance

I morgon kommer jag… städa lite, köpa dricka till kvällen, förbereda för mat, gå på fest

Jag vill verkligen… vara lycklig!

 

Haha min första kyss:

Ser båda rätt nöjda ut, haha

Det är jag i lila förresten


Kommentarer
Postat av: Cissy

Gud vilken söt bild! Eller båda bilderna förresten :) Hihi! Kraam

2011-03-18 @ 17:23:41
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0