Nätdejting

OBS! Denna text är väldigt personlig, men behövde skriva av mig lite.

Jag har varit med i en nätdejtingsajt i cirka 3 månader och en annan till och från i ungefär ett år. Har mött en del mer eller mindre konstiga killar. Den sista jag träffade var i januari och allt verkade helt underbart. Han var/är supergullig med fina ögon och ett vackert leende. Men efter att ha hört från honom nästan varje dag så hörde jag inget på mer än en vecka. När han sen hörde av sig hade hans mobil varit stulen. Men det va inte det ändå problemet utan hans ex hade börjat bli grymt avundsjuk. Han hade känslor både för henne och mig och visste inte vad han ville. Men han sa att han ville fortsätta träffas och göra roliga saker med mig och se om det fanns något. Men när jag sen skickade och frågade när vi skulle träffas svarade han bara att han inte visste. Nu har jag inte hört nåt på nästan två veckor och jag vet inte om han kommer höra av sig. Jag har lagt ner honom men jag tänker ofta på hur det skulle blivit..

Häromdan skickade jag typ 4 mail till olika killar och tänkte att nån hör väl av sig. Än så länge är det en som svarat, får väl se om det blir nån mer. Känns tråkigt när ingen svarar. Fast å andra sidan har jag väl jag också struntat i det nångång. Men för det mesta svarar jag i alla fall. Skulle vilja träffa en kille snart, men vill samtidigt inte va desperat. Ena stunden är det extremt skönt att va singel och göra som jag vill, men många andra stunder skulle jag vilja ha någon att dela allt med. Kom i helgen underfund med att jag inte har en ända kompis som är singel, nästan lite tragiskt, nädå. Men jag har många kompisar som är ihop/sambos/förlovade osv. Men min stund kommer väl den också.

En liten tröst är att jag har en hund som ofta är på myshumör, kompisar som ofta ställer upp och en härlig familj, men jag känner ändå att det ofta fattas någon i mitt liv. Men som sagt den dagen kommer väl för mig också.

Nä nu ska jag sluta svamla, har ju snart skrivit en novell, haha.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj har du samma som mig, då bytar jag. inte varit inne här på länge :=0

2011-04-01 @ 09:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0