Sköna maj välkommen

Fast det är ingen varm sådan, blåser kalla vindar idag och det gjorde det igår med. Först va vi hemma hos Z&J och drack lite, svepte 2 cider på en timme så va ett litet tag orolig att kvällen skulle sluta illa :P Sen gick vi till Båtsmannen och guud vilken god mat det va. Deras potatisar och bearnaise, mums. När vi ätit klart gick marschen till Stortorget där det va kör och sånt, sömnpiller och kallt va det. Började regna så vi struntade i att gå och se brasan och fyrverkerierna och gick till Z&J igen. Spelade sista ordet och det va riktigt kul. De andra gick vid elva för att åka hem men jag va tvungen att stanna till tolv för att åka hem med min. Var riktigt skönt att krypa ner i sängen och sova sen.

Idag steg jag upp vid kvart i nio för att sen åka till Grand samarkand. Shoppade ett linne, leggings och ett nagellack. Sen fikade vi på Espressohause, åt en cheesecake och drack ischai, mumsigt, men mådde typ illa sen och va inte sugen på lunch när jag kom hem. Gick på hundträffen, men vi va inte alls många, alla andra va väl bakisar. Började regna efter en halvtimme så då gick vi hem. Åt då lite fil och en banan och sen åkte jag till gymmet för att träna med Cissy. Va skönt att träna armmusklerna lite. Ikväll blir det lugnt. Ska bara göra lite mat och sen ligga i soffan.

Har förresten bara en månad kvar till sommarlovet. Imorgon ska jag och Zandra börja skriva på vårt arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0