Ledig dag

Japp idag är jag ledig. Satte upp mig som tillgänglig för jobb, men det har inte kommit nåt jobb. Antagligen är det många barn som är lediga nu när det är höstlov. Jag har tagit det lugnt, plockat och städat en del. I eftermiddag ska jag handla lite och sen ska jag tvätta. Skönt att göra lite som man vill, fast blir lite rastlös.

Igår hade vi de sista redovisningarna så nu är det bara examensarbetet kvar. Har faktiskt läst lite i en bok som vi lånat och sen ska jag kolla igenom arbetet som vi skrev i våras och se vad som kan användas av det. Sen ska Zandra och jag sitta på söndag och plugga och sen ska vi på julmarknaden i Huseby. Mysigt, fast det känns lite tidigt för det. Är ju varmt ute.

Lägenheten jag tittade på i onsdags var förresten den sunkigaste jag sett på bra länge. Gammal ingrodd disk, bara två madrasser på golvet som sängar, lakan för fönstrena. I och för sig är det svårt att göra sig en uppfattning om lägenheten när det ser ut så men planlösningen var inte bra så där hade jag aldrig trivts. Håller ögonen öppna för andra lägenheter så får väl se. Annars får jag avvakta lite. De slänger ju knappast ut mig direkt när jag tagit examen.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Kent har sagt att det nog är ett halvår man får bli kvar i lägenheten, och tills de kollar dig är det ju alltid lugnt så stressa inte. Jag bodde ett år efter att jag pluggat "klart" i Malmö.... Vi ska nog till Huseby redan imorgon, så Kents brorsa kan hänga med också. Ha en skön helg! Kram

2011-11-04 @ 17:10:20
Postat av: Camilla

Okej då behöver jag inte stressa iaf. Mysigt. Hoppas ni oxå får en skön helg. Kram kram

2011-11-04 @ 18:44:21
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0