Lite ångest

Jag har tittat på två lägenheter och idag ringde jag för att kolla vilken plats jag är på i kön. På den ena låg jag på andra plats! Så nu är det bara att vänta på besked. Tankarna går runt runt; Skulle jag trivas där, hur ska jag möblera osv. Den är inte jättestor men ändå snäppet större än den jag har. Det är ett kök så jag kan ha köksbordet där, men själva allrummet är inte så stort och det är lite svårt att möblera. Sen frågade mamma om sängen får plats i hissen för jag har rätt stor och tung säng. Men jag hoppas det går på nåt sätt. Sen har jag faktiskt inte fått den än. Den som är på första plats kan ju faktiskt tacka ja. När jag fick denna hade jag tur för då låg jag på andra plats och den på första tackade nej. Usch det är inte lätt. Kommer i vilket fall som helst sakna denna lägenheten med min lilla uteplats som är väldigt skön att ha på sommarn. Och även nu tycker Hasse för han sitter där ute. Sen tänker jag att även om jag får lägenheten så kommer jag ändå inte bo där hela livet. Det är ändå en bra "mellanlägenhet" innan jag flyttar till större. I den ena lägenheten hade killen bott där i 15 år så det funkar nog..

Jaja, det ordnar sig säkert förr eller senare för mig ändå. Ikväll ska hela gänget se musikalen Oklahoma och innan ska vi äta tacos. Kommer bli skoj!

Kommentarer
Postat av: agnes

Jag har redan sett musikalen "Oklahoma". Tyckte den var lite segdragen eller vad man ska säga. Vad tyckte du om den?

2011-11-18 @ 19:49:03
Postat av: Camilla

Det kan jag hålla med om att den va stundtals. Men jag tyckte att den va bra och rolig..

2011-11-19 @ 10:16:30
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0