Får inte glömma bort att andas

Måndag och tisdag har varit en aning stressade och kaotiska. Särskilt igår när många barn var mer eller mindre som duracellkaniner och skrek högt. Till slut fick vi ta till visselpipan för att de skulle lyssna. Sen hade jag lite massagevila och då blev de lugnare. På kvällen var jag med på APT- möte så kom inte hem förrens sent. Kollade tentaresultatet direkt när jag kom hem och jag var godkänd, sköönt. Det var verkligen inte den bästa tentan som jag skrivit men det spelar ju ingen roll.

Idag hade vi utedag på förmiddan och jag höll i en aktivitet som gick jättebra. Sen var min lärare från universitet på besök. Det gick bra och jag får bara höra positiva saker från min handledare. Sånt är väldigt betydelsefullt att höra i den stressade vardagen. De säger redan nu att de kommer sakna mig sen och jag kommer sakna dem (även om det kommer bli skönt att ha lite längre sovmornar ibland,hehe).

Kommentarer
Postat av: Cissy

Skönt att du blev godkänd :) Grattis!

2011-10-11 @ 20:29:23
URL: http://receptakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0